Site-ul nostru utilizeaza fisiere de tip Cookie pentru a personaliza si imbunatati experienta ta. Site-ul nostru respecta Regulamentul (UE) 2016/ 679 privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Inainte de a continua navigarea pe acest site te rugam sa aloci timpul necesar pentru a citi si intelege continutul Politicii de utilizare Cookies si Politica de Utilizare a Site-ului. Prin continuarea navigarii pe acest site confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookies. Politica de utilizare cookie-uri . Politica de prelucrare a datelor . Termeni si Conditii.
Intrebari Frecvente
- TRANSPORT , FACTURARE
-
- Ce se intampla daca produsul nu este in stoc?
-
In cazul in care produsul solicitat nu este disponibil va vom contacta in cel mai scurt timp posibil !
- Exista posibilitatea ca magazinul Brick sa imi livreze produsele la domiciliu ?
-
Dupa adaugarea produselor in cos ti se va oferi o modalitate de livrare in functie de comanda efectuata.
Daca este selectata comandarea produselor din Constanta/Mangalia, se ofera transport gratuit la cumparaturi de minim 400 lei, doar in perimetrul orasului.
La cumparaturi mai mici de 400 lei, marfa se va ambala, va putea fi platita online insa ridicarea acestei se va face exclusiv din incinta magazinului.
In cazul expeditiei marfii in alte localitati, la cumparaturi cu valoarea mai mica de 1000 lei, marfa se va ambala si va putea fi platita online insa ridicarea acesteia se va face exclusiv din magazin.
Pentru cumparaturi cu valoare mai mare de 1000 lei se va percepe o taxa de transport conform grilei de taxare.
Singura modalitate de plata acceptata, este plata cu cardul. - Ce modalitati de plata sunt acceptate in magazinul Brick ?
-
In acest moment magazinul BRICK accepta urmatoarele modalitati de achitare a produselor:
Numerar
Tichete cadou
Card bancar, direct la casele de marcat.
Card bancar Alpha Bank cu plata in maxim 6 rate lunare
Card bancar EuroLine (cumparaturi Accesibile platite usor in rate mici.
Card Avantaj (plata in maxim 9 rate lunare)
Ordin de plata, Bilet la ordin sau CEC barat, doar pentru persoanele juridice care au incheiat contract de furnizare bunuri si servicii cu compania. - Am deteriorat/pierdut factura, ce pot face ?
-
In acest caz va rugam sa luati legatura cu magazinul Brick (dep. Contabilitate) si sa solicitati emiterea unei copii a facturii in cauza.
- CUM POT RETURNA PRODUSE CUMPARATE DIN BRICK ?
-
- Vreau sa returnez o parte din produsele cumparate din Brick, ce trebuie sa fac ?
-
MAGAZINUL OFERA POSIBILITATEA DE RETUR A PRODUSELOR CUMPARATE DE PERSOANE FIZICE IN URMATOARELE CONDITII:
* nu depasesc termenul de 30 zile calendaristice de la data achizitionarii
* nu au facut obiectul unor comenzi speciale
* nu au fost distinct personalizate la cererea cumparatorului
* nu au fost executate la comanda cumparatorului: preparare culoare vopsele, debitare PAL/OSB/profile metalice, confectionat perdele/draperii, festonat mocheta sau mobilier la comanda
* bunurile raspund/se comporta la testele de verificare a calitatii la fel ca si in momentul vanzarii
* nu prezinta urme vizibile de uzura
* sunt in termen de garantie/valabilitate (nu expira in mai putin de 10% din perioada de valabilitate)
* ambalajul este cel original si integru. Eticheta de identificare a produsului poate fi citita/scanata
* respecta ambalarea la care au fost achzitionate (pachet, rola, cutie, sac, etc.)
* contin toate accesoriile produsului predate cumparatorului in momentul vanzarii. In cazul in care este o cantitate mai mare din acelasi tip de produse se accepta returul daca, doar unul dintre ele este desigilat
* produse care, prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena nu pot fi returnate (ex. salopeta) decat daca sunt inca sigilate
Produsele se returneaza insotite de factura fiscala si bonul de casa, precum si documentatia aferenta (garantii/certificat de conformitate, manuale de utilizare, etc.), predate in momentul achizitionarii.
Neindeplinirea conditiilor de mai sus duce la refuzul returului.
Consumatorul poate solicita, in conditiile in care se constata indeplinirea conditiilor de mai sus, inlocuirea cu un produs/produse de nivel calitativ si pret echivalent cu cele returnate.
Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati.
In cazul in care livrarea produselor ce se returneaza a fost suportata de catre SC FIVE HOLDING SA (transportul cu auto proprii sau curier platit de SC FIVE HOLDING SA) suma rambursata se va diminua cu costurile respective.
*Magazinul Brick isi rezerva dreptul de a modifica sau anula in orice moment prezenta oferta
*Modificarea sau anularea prezentei oferte va fi anuntata public de catre magazinul Brick pe www.five-brick.ro.
Nota:
La achizitionarea produselor va rugam sa verificati starea acestora si a ambalajului. In cazul in care produsul si/sau ambalajul este lovit/deformat/deteriorat va rugam sa refuzati primirea acestora.
- LEGITIMATIA DE CLIENT BRICK
-
- Cine poate obtine legitimatia de client Brick ?
-
Legitimatia de client Brick poate fi obtinuta de catre orice persoana fizica/juridica in urmatoarele conditii:
- persoane fizice: buletin/carte de identitate sau pasaport.
- persoane juridice: certificat de inregistrare al societatii (copie xerox), buletin/carte de identitate al/a delegatului (copie xerox) si o imputernicire pe numele acestuia din partea societatii (in original). - Cum obtin legitimatia de client Brick ?
-
Adresati-va personalului de la Biroul Informatii, avand asupra dumneavoastra o copie dupa certificatul de inregistrare al societatii (persoane juridice) sau buletin/carte de identitate/pasaport (persoane fizice) si - in aproximativ 2 minute - veti intra in posesia legitimatiei de client Brick.
- Modificarea datelor de contact ale firmei
-
La viitoarea dumneavoastra vizita in magazinul Brick semnalati aceasta modificare personalului de la Biroul Informatii, prezentand o copie dupa certificatul de inregistrare.
- Cat costa legitimatia de client Brick ?
-
Legitimatia de client BRICK se elibereaza GRATUIT tuturor persoanelor fizice/juridice solicitante.
- ANGAJARI LA BRICK
-
- Vreau sa ma angajez la Brick, ce trebuie sa fac ?
-
Aveti trei posibilitati de a candida pentru un post in cadrul companiei noastre:
-Puteti cauta un post disponibil pe site in sectiunea Cariere si expedia CV-ul dvs. la numarul de fax 0241-588.933
-Puteti completa on-line formularul dumneavoastra de candidatura in sectiunea Cariere.
-Puteti depune personal CV-ul dvs. la sediul nostru si veti fi adaugat automat in baza de date a departamentului Resurse Umane.