Termeni si conditii - Brick Romania

TERMENI SI CONDITII

 

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Societatea isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.

Cea mai recenta versiune poate fi gasita accesand pagina „Termeni si conditii” din subsolul paginilor site-ului.

Compania care administreaza site-ul www.brick-romania.ro denumita in continuare Brick, este societatea comerciala S.C. FIVE  HOLDING. SA., inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J13/1334/1998 si avand Codul Unic de Inregistrare: RO10562600.

Pastrati factura in original pentru a beneficia de toate drepturile ce decurg din cumpararea produselor conform legii.

Elemenul de identificare a produselor comercializate de S.C. FIVE HOLDING.SA este reprezentat de codul si denumirea produsului.

Imaginile prezentate pe site-ul nostru au un caracter informativ si nu creeaza obligatii contractuale. Produsul va fi livrat conform denumirii.

 

  1. CUM COMAND?

Orarul de functionare:

Comenzile pot fi plasate online oricand, dar perioada de procesare a acestora este de luni-vineri, in intervalul 09:00-17:00. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica sau sarbatorile legale, vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare.

  1. LANSAREA COMENZII

Se va face printr-una din urmatoarele tehnici de comunicatie la distanta: comanda pe site, email sau telefon. Lansarea comenzii inseamna acceptarea conditiilor de vanzare ale S.C. FIVE HOLDING.SA.  Procesul de comanda online este cel standard: odata ce ati gasit produsul dorit, apasati pe butonul “Adauga in cos”. Dupa adaugarea produselor in cos, mergeti in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate. Pentru a adauga alte produse in cos, puteti reveni in magazinul online.
    Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului. Veti primi un e-mail care vă va confirma faptul ca a fost inregistrata cererea dvs, urmand ca dupa ce se efectueaza verificarea stocului sa primiti un alt e-mail de confirmare a comenzii.
    Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
    Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
Comenzile vor fi considerate valide daca clientul va preciza urmatoarele date: nume, prenume, adresa valida si numar de telefon. Confirmarea comenzii si acceptarea acesteia de catre client constituie momentul incheierii contractului la distanta ce cuprinde prezentele conditii de vanzare si inregistrare.

Notificarea primita de la vanzator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii, ci doar inregistrarea solicitarii dvs.  Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii e-mailului de confirmare a comenzii.

Pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din comanda. In cazul unei modificari, vanzatorul va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitie in momentul efectuarii comenzii, iar dupa luarea unei decizii de comun acord se va returna/plati diferenta in functie de caz.

Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului prin email, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta si fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • daca clientul refuza sa achite valoarea comenzii si/sau daca clientul a furnizat date incomplete, neadevarate sau incorecte care fac imposibila livrarea comenzii.
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • plata efectuata prin OP (virament bancar/internet banking), nu a fost efectuata in 3 zile lucratoare;

Informatii referitoare la disponibilitatea produselor:

  • Stoc magazin suficient / Stoc magazin limitat- Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat. Rezervarile din stoc se fac in urma trimiterii comenzii. Stocul este actualizat in timp real.
  • Nu este in stoc- Produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind termenul de livrare. Aveti posibilitatea de a seta alerta stoc, apasand butonul "Seteaza alerta stoc", in momenul in care produsul devine disponibil veti primi un email ce va anunta automat modificarea dispnibilitatii.
  • Intreaba stoc- Va rugam sa ne contactati pentru a afla disponibilitatea sau termenul de livrare al acestui produs.
  • Disponibil la comanda– Produsule din aceasta categorie nu pot fi comandate online. Va asteptam in cel mai apropiat magazin pentru consultanta. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

 

De asemenea, vanzatorul își rezervă dreptul de a anula comenzile care privesc produse și/sau servicii afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice sau care din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii (prețuri care pot fi, în mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de către consumatorul mediu) cu consecința restituirii întregii sume plătite de cumpărător în considerarea comenzilor anulate, dacă este cazul, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice .

In vederea optimizarii serviciului de comenzi online, Brick isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientilor la anumite facilitati ale magazinul online, cum ar fi imposibilitatea finalizarii unei comenzi online daca clientul nu si-a creat cont de utilizator.

Din motive intemeiate, ce tin de prejudicii aduse companiei, Brick poate restrictiona accesul unor clienti la anumite facilitati puse la dispozitie in magazinul online, cum ar fi modalitatile de plata si livrare. Pentru mai multe detalii specifice, ce tin de motivele care au dus la luarea acestor masuri, clientii in cauza se pot adresa Serviciului Suport Clienti. ( aici sa fie numarul sau adressa de e-mail de la online)



  1. LIVRAREA PRODUSELOR

Pentru a evita returul comenzii indicati toate datele referitoare la adresa unde doriti sa primiti comanda. Daca adresa Dvs. este alta decat cea la care doriti livrarea produselor va rugam sa specificati acest lucru in momentul lansarii comenzii.

Livrarea produselor se poate face pe tot teritoriul Romania prin firmele de curierat cu care are contract SC FIVE-HOLDING SA, iar pe raza judetelor unde avem deschise magazine Brick, livrarea se face si cu flota Brick:

  • Pallex- pentru marfuri paletizate
  • KLG- pentru produse albe ( masini de spalat, frigidere, aere conditionate, aragaze si toate produsele care depasesc 30 kg si necesita manipulare cu 2 persoane).
  • Sameday- pentru colete de dimensiuni mici si greutati pana in 30 kg. Nu exista alte taxe pentru kilometri suplimentari – se livreaza in orice localitate cu acelasi pret.

In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata. In acest caz cumparatorul va suporta cheltuielile de retur.

3.1. Livrarea cu verificare

  • optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB) a coletului- in cazul în care clientul solicită livrarea cu verificare
  • destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat
  • agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului
  • in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta se refuza
  • orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare

 

Daca este selectata comandarea produselor din Constanta se ofera transport gratuit la cumparaturi de minim 600 lei, doar in perimetrul orasului. La cumparaturi mai mici de 600 lei, marfa se va ambala, va putea fi platita online/magazin insa ridicarea acestei se va face exclusiv din incinta Magazinului Brick Constanta sau poate fi trimisa prin curier in functie de greutatea si volumul coletului.

In cazul expeditiei marfii in localitati aflate in apropierea oraselor in care avem deschise Magazine Brick, se va proceda astfel:

- Comanda trebuie de fie de minim  600 lei

- Pentru cumparaturi cu valoarea mai mare de 600 lei, marfa se va ambala si va putea fi platita online/transfer bancar/plata in magazin,dar se va percepe o taxa de transport conform grilei de taxare in functie de distanta si valoarea facturii. Taxa de transport va fi comunicata telefonic clientului, inainte de procesarea comenzii.

 

 

3.2. Livrare produse speciale:

Pentru BCA (minim 8 paleti) sau marfa voluminoasa paletata (minim 10 paleti: adeziv, mortar, ciment, etc) se poate asigura contra cost transportul cu macara. Acest tip de transport va fi confirmat telefonic in urma plasarii comenzii in functie de disponibilitate, urmand ca sa fie comunicat si un nou termen de livrare care poate depasii 48h. Pentru transportul de mare tonaj, in ziua transportului, clientul va achita taxa de trama stradala la primaria din localitate. In plus, pentru marfa paletata se va achita contravaloarea paletilor de marfa. Pentru persoanele fizice, suma achitata pentru paleti va fi restituita in numerar in momentul in care clientul va returna paleti la Magazinul Brick, iar pentru persoanele juridice, suma va fi restituita sub forma de factura de avans sau numerar, daca returul se va face impreuna cu chitanta emisa de persoana juridica.

In cazul in care nu veti fi gasit acasa, coletul poate fi predat persoanei pe care Dvs. ati imputernicit-o sa plateasca produsele. In cazul in care in ziua livrarii nu veti fi la adresa, marfa va fi adusa in magazin, iar livrarea se va face exclusiv de catre dumneavoastra din incinta acestuia.  La expedierea partiala a comenzilor din vina noastra, clientul va plati doar contravaloarea produselor, sarcinile de transport pentru livrarea restului de produse din comanda cazand in sarcina SC FIVE HOLDING. SA.

 

  1. PRETURILE PRODUSELOR

Preturile prezentate includ toate taxele, insa nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru.

Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma sau, in cazul comenzilor cu plata anticipata in cont, acest pret va fi cel publicat pe site la momentul achizitiei. 

 Prin acceptarea totala a termenilor si conditiilor, Clientul declara ca a luat la cunostinta de  faptul ca pretul afisat pe site poate fi diferit de preturile afisate in magazinele Brick. Includ toate taxele si REPREZINTA PRETUL FINAL pe care il veti plati firmei S.C. FIVE HOLDING. SA. Transportul se va plati, dupa caz de catre client si se va adauga la pretul produselor. Daca preturile sau alte informatii despre produs au fost afisate  gresit, ne alocam dreptul a nu onora comanda si de a anunta clientul in legatura cu eroarea intervenita, daca plata anticipata nu s-a  efectuat.  În aceste situații, Cumpărătorul va avea opţiunea fie de a  reconfirma Comanda la preţul corect, fie de a anula Comanda. În cazul  în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termen rezonabil, folosind datele de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de comandă, vom considera Comanda anulată şi Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin e-mail.

Promotiile sunt valabile:

- pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor din magazinul online;

- in limitele stocurilor disponibile.

Produsele care fac obiectul unei campanii, promotii sau oferte, pot fi in stoc limitat. Five-Holding SA nu isi asuma eventualele modificari de pret, care pot interveni dupa epuizarea stocului de produse alocat pentru o anumita campanie, promotii sau oferte.

 

  1. FACTURARE – PLATA
    Se va face numai pentru produsele livrate. Factura va fi emisa pe datele trimise sau indicate de dumneavoastra in comanda. Nu se vor modifica datele din factura dupa trimiterea produselor. Daca doriti facturarea pe numele unei companii, va rugam sa indicati corect datele acesteia.
    Produsele pot fi comandate si platite online prin platforma site ului  www.brick-romania.ro. Modalitate de plata acceptata este plata cu cardul / transfer bancar/ plata in rate cu carduri de cumparaturi/ plata in magazin/ credit online oferit de TBI.

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.brick-romania.ro includ TVA conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de livrare sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza, ori de cate ori este cazul, datele din contul sau. Originalul facturii va fi dupa caz: livrat o data cu produsele sau predat la momentul ridicarii produselor din magazin.

 

  1. LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU PRODUSE SI SERVICII

Produsele sunt oferite in forma in care vin de la producator si de asemenea in limita stocului disponibil. In cazul in care dupa lansarea comenzii de catre dvs, reprezentantii SC FIVE HOLDING. SA  inregistreaza lipsa stocului a unui sau a mai multor produse, veti fi contactati pentru a vi se transmite o noua data de livrare a acelui produs, fapt ce va permite acceptarea sau refuzul achizitionarii produsului respectiv.  Nu putem oferi nicio garantie in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor unui anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau a serviciilor se face pe propriul risc. Nu putem garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate.

Imaginile publicate pe site au titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). societatea si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila. Nu ne asumam responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in site-ul

www.brick-romania.ro  acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii marci importate.

Societatea nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate de la magazinele sale. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina importatorului. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de firma oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Brick de la acest client, in schimbul produsului/ produselor pentru care s-a platit aceasta suma.

Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul primirii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare.

Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii, nu constituie acceptari ferme ale comenzii,  deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.

Actualizarea preturilor produselor prezentate in site-ul www.brick-romania.ro se face in timp real. Cumparatorul va fi anuntat prin telefon sau prin corespondenta electronica in momentul in care exista diferente de pret.

 

  1. LIMITAREA RASPUNDERII PENTRU LIVRARE

Livrarea produselor se poate face pe tot teritoriul Romania prin firmele de curierat cu care are contract SC FIVE-HOLDING SA. In cazul comenzilor livrate in localitati unde nu sunt deschise Magazine Brick, pe langa tariful perceput de companie pentru produse sau servicii, se va solicita clientului plata unui tarif de livrare, tarif care va fi adus la cunostiinta clientului in momentul finalizarii comenzii.

Brick isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora, conform uzantelor legii romanesti. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord.

 

  1. Limitarea responsabilitatii pentru linkuri catre alte site-uri, server, browser

Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme. Brick nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari. Brick nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului www.brick-romania.ro.

Magazinul nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legaturi de pe site-ul www.brick-romania.ro . Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.

 

  1. RETURNAREA PRODUSELOR

Clientul are dreptul de a notifica in scris  www.brick-romania.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului prin:

  • Returnarea in acest termen a produsului cumparat in AMBALAJUL ORIGINAL si fara a rupe etichetele daca exista, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti. ); Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate de la sediile noastre sau a celor livrate direct de personalul nostru catre client sau pentru care a fost facuta proba ori instalarea. Returnarea produselor, se va face conform politicii de retur.
  • Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
  • Produsele returnate sunt la unitatea de ambalare/vânzare (pachet, rolă, cutie, sac, etc.);
  • Pentru mai multe informatii privind returului va puteti adresa biroului de informatii din Magazinele Brick.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa [email protected]

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
    Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Conform O.U.G Nr.34/2014, Art. 14, Alin. 3: „Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.”

Returnarea se poate face partial sau integral. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii S.C FIVE HOLDING. SA de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

S.C FIVE HOLDING. SA va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care S.C FIVE HOLDNG. SA nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

S.C. FIVE HOLDING SA. declara pe proprie raspundere si pe baza documentelor primite ca produsele comercializate corespund specificatiilor fabricantului si sunt in conformitate cu standardele si descrierile mentionate de producator.

Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Produsul returnat nu trebuie sa fie urme de utilizare, deteriorare, rupere, si trebuie sa corespunda cantitativ si calitativ cu produsul livrat. Returnarea sumelor se va face in contul cumparatorului in cel mult 30 de zile de la data primirii coletului retur.

Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate (ex. articole de îngrijire personală) cu excepția situației în care sunt încă sigilate;

 

Produsele se încadrează în termenul de valabilitate (NU au trecut mai mult de 30 zile calendaristice de la achizitionare)

Produsele nu au beneficiat de un alt serviciu cum ar fi: MIXARE VOPSELE; DEBITARE; CONFECŢIONARE PERDELE/DRAPERII; COMANDĂ SPECIALĂ; LIVRARE MATERIALE GRELE.

NU se returnează şi NU se înlocuiesc decât din motive de conformitate următoarele produse/game de produse:

  • Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
  • Covoarele, pernele, pilotele, saltelele, saltelele pentru copii şi saltelele pentru canapele;
  • Produsele vândute la metru şi cele din materiale textile, precum şi produsele personalizate la cererea şi după specificațiile clientului (ex: lenjerii de pat, prosoape, perdele, etc.);
  • Plantele şi produsele complementare (îngrășăminte plante, pământ, ierbicide, insecticide şi alte produse de combatere a dăunătorilor la plante).

Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Nu se acceptă returul pentru cantităţi mai mici sau egale cu 0,10 mc;

RESTITUIREA SUMELOR PROVENITE DIN SERVICIUL DE RETUR SE VA FACE ASTFEL:

- În numerar, pentru sumele plătite în numerar în magazin;

Notă: În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă;

- Prin virament bancar, pentru plățile efectuate prin bancă (O.P.), inclusiv cele achitate prin card bancar (în cazul solicitării returului la o dată ulterioară vânzării);

- Prin transmiterea către bancă a solicitării de anulare/refacere a tranzacției, în cazul în care plata s-a efectuat cu card bancar (în cazul în care produsele se returnează în aceeași zi în care s-a efectuat plata sau în toate cazurile în care produsele au fost achiziționate cu plata în rate - cu card de credit).

Pentru produsele achiziționate cu bonuri cadou se acceptă returul doar în cazul achiziționării unui nou produs, a cărei valoare să fie mai mare sau egală cu valoarea produsului returnat.

Notă: Nu se acceptă returul produselor achiziţionate prin Programul naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic (programul „Rabla pentru electrocasnice”, program finanţat de Ministerul Mediului, prin Administraţia Fondului pentru Mediu ).

 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv

Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

 

In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare,  recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

 

 

  1. PRODUSE DEFECTE la livrare

Atentie!

Clientului ii revine obligatia de-a verifica in prezenta soferului daca marfa a fost livrata corespunzator si daca corespunde numeric si calitativ. Magazinul Brick nu isi asuma raspunderea pentru sesizarile sau reclamatiile facute ulterior.

Inainte de a trimite produsul considerat defect va rugam sa va adresati societatii S.C. FIVE HOLDING  SA pentru a sesiza acest lucru de luni pana vineri, intre orele 9:00 – 17.00, la numarul de telefon 0241.620.020 (Constanta), 0241.588.877 (Mangalia), 0770.379.950 (Giurgiu) sau pe e-mail la adresa [email protected]_
    Va rugam pastrati ambalajul original pentru a asigura integritatea produselor in momentul returului produselor, insotit de factura de achizitie in original si de o prezentare detaliata a motivului returului.

S.C. FIVE HOLDING. SA dupa receptionarea produsului reclamat ca defect, procedeaza la solutionarea reclamatiilor considerate intemeiate in termen de 30 de zile si i-a masuri reparatorii:

– inlocuirea produsului cu unul de acelasi fel daca se afla in stoc sau cu alt produs din aceeasi gama.
    – returnarea banilor pe produsul/ produsele defecte, curierul ramanand in sarcina cumparatorului.

 

  1. LITIGII SI DISPOZITII FINALE

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe www.brick-romania.ro de  informatiie  prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata competente. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu Clientii.

 Pozele si imaginile de pe site sunt cu titlu de prezentare, produsele pot sa difere in functie de lotul comandat.

 

  1. NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice BRICK  are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană. Scopul colectării datelor este: de a putea expedia coletele catre dvs.

Sunteţi/nu sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare la crearea facturii si expedierii coletului catre dvs. Refuzul dvs. determină nepreluarea comenzii si netransmiterea coletului catre dvs.

Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: Autoritatile competente ale Statului Roman.

 

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Pentru motive justificate, BRICK  isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel site-ul www.brick-romania.ro acestuia. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii sau la adresa [email protected], pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta la datele de contact de pe factura, in cazul in care a efectuat deja o comanda sau prin datele de contact mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet,  www.brick-romania.ro. isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea www.brick-romania.ro, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
    www.brick-romania.ro poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

  1. CONFIDENTIALITATE


    Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client catre www.brick-romania.ro vor ramane in proprietatea acestuia.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca www.brick-romania.ro sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. www.brick-romania.ro nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date a www.brick-romania.ro, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai www.brick-romania.ro, furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care homefactory poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.

 

  1. PUBLICITATE


    Newsletterele www.brick-romania.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de five-brick.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre  Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea www.brick-romania.ro in acest sens.

Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon: 0241620020(Constanta).  Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

Actualizarea preturilor produselor prezentate in site-ul www.brick-romania.ro, nu se face in timp real. Cumparatorul va fi anuntat daca exista diferente. Produsele care fac obiectul unei campanii, promotii sau oferte, pot fi in stoc limitat. Five-Holding SA nu isi asuma eventualele modificari de pret, care pot interveni dupa epuizarea stocului de produse alocat pentru o anumita campanie, promotii sau oferte.

 

Brick isi rezerva dreptul de a modifica oricand termenii si conditiile site-ului si conditiile generale in care se desfasoara procesul de comanda online. Clientul confirma ca accepta acesti termeni si conditii prin bifarea "checkbox-ului "Sunt de acord cu termenii si conditiile". Contractul la distanta incheiat se deruleaza sub termenii si conditiile valabile la data realizarii acordului de vointe.

 

Cosul este gol
arrow up